معرفی نرم افزار های آموزش زبان انگلیسی

بهترین سایت آموزش های رایگان زبان انگلیسی از صفر تا صد از مکالمه تا گرامر

آموزش مکالمه برای سطوح متوسط و پیشرفته مخصوص اندروید

اغلب مجموعه هایی که برای یادگیری مکالمه هستند از سطح مبتدی و پایه شروع به آموزش می کنند. بسیاری از زبان آموزانی که در سطح متوسط و یا بالاتر هستند، خواهان مکالمه هایی با سطح بالا هستند تا مکالمات پیشرفته تری را یاد بگیرند. در مکالمات مبتدی از اصطلاحات استفاده نمی شود و کلمات در سطح پایین هستند. مشخصا این نوع مکالمات برای سطوح بالا مناسب نیستند. زبان آموزانی که در سطوح بالا هستند، میخواهند از اصطلاحات استفاده کنند تا مکالمات پیشرفته تری را یاد بگیرند. البته برای زبان آموزان مبتدی، قبلا مجموعه آموزش مکالمه انگلیسی از پایه را ارائه داده ایم. ما تصمیم گرفتیم که بعد از آموزش مکالمه مبتدی، یک مجموعه آموزش مکالمه برای افرادی که در سطوح متوسط و پیشرفته قرار دارند، را نیز ارائه دهیم.

بعضی از زبان آموزان حتی نمی دانند از چه کلماتی و یا از چه اصطلاحاتی حین صحبت استفاده کنند. بعضی از زبان آموزان تقریبا می توانند صحبت کنند اما مهارت شنیداری (Listening) آنها ضعیف است و صحبت های طرف مقابل را متوجه نمی شوند. مجموعه های زیادی از قبیل فیلم های آموزشی، کتاب های مختلف، مجموعه های صوتی و … وجود دارند، اما زبان آموزان اغلب خواهان آموزشی هستند که همیشه همراه و در دسترس باشد. ما نیز برای رفاه حال زبان آموزان عزیز و همچنین از آنجایی که افراد زیادی علاقه مند به یادگیری نحوه برقراری مکالمه با اپلیکیشن بودند، تا بتوانند آن را همیشه و همه جا همراه خود داشته باشند، تصمیم گرفتیم که این مجموعه را برای سیستم عامل اندروید و اپلیکیشن پرطرفدار دلفین تهیه کنیم. ما سعی کردیم در این اپلیکیشن مکالماتی با موضوعات متنوع و کاربردی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.




یادگیری کامل گرامر زبان انگلیسی از پایه همراه با دلفین

زبان آموزان و کسانی که علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی هستند، اغلب دوست دارند به صورت خودآموز و در خانه، زبان انگلیسی خود را تقویت کنند. گرامر زبان انگلیسی یکی از آن مباحثی است که باید به صورت خودآموز و همراه با تمرین های متنوع آن را فرا گرفت. گرامر یکی از نیازهای اصلی یادگیری یک زبان است که قبل از هر چیزی باید ابتدا آن را فرا گرفت و تقویت کرد. نرم افزار بی نظیر دلفین محصولاتش را به درخواست زبان آموزان تولید می کند. این نرم افزار در حال تولید محصولات جدید و متنوع است که هر بار با محصولات عالی خود، یکی از نیاز زبان آموزان را برای یادگیری زبان رفع می کند.

محصولی که به تازگی بر روی نرم افزار دلفین قرار گرفته است، آموزش کامل و جامع گرامر زبان انگلیسی است. این مجموعه بی نظیر دارای نکات کلیدی و بسیار کاربردی است که حتی شما را در کنکور زبان هم یاری خواهد داد. ما سعی کردیم مجموعه ای را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم که هم زبان آموزان و هم کنکوری های عزیز از آن بهره ببرند. زیرا این مجموعه دارای نکات تست زنی فوق العاده نیز می باشد که به کنکوری ها کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن به سوالات انگلیسی نیز پاسخ دهند. اگر می خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل یاد بگیرید

پیشرفته ترین روش برای یادگیری مهارت Reading

حتما در کنکور یا در امتحانات به سوالات ریدینگ برخورد کرده اید. سوالات reading در کنکور و امتحانات همیشه وقت زیادی را تلف می کند. زبان آموز باید این قابلیت را داشته باشد تا بتواند متن ریدینگ را سریع خوانده و به طور کلی متوجه متن گردد. و بعد از آن بتواند به راحتی به سوالات مربوط به reading پاسخ دهد. نرم افزار پیشرفته دلفین قصد دارد به شما کمک کند تا در مواجه با اینگونه سوالات دیگر نگران نشوید. ما نیز برای رفاه حال زبان آموزان عزیز و همچنین از آنجایی که افراد زیادی علاقه مند به یادگیری مهارت Reading با اپلیکیشن بودند، تا بتوانند آن را همیشه و همه جا همراه خود داشته باشند، تصمیم گرفتیم که این مجموعه را برای سیستم عامل اندروید و اپلیکیشن پرطرفدار دلفین تهیه کنیم. ما سعی کردیم در این اپلیکیشن Readingهایی با موضوعات متنوع و کاربردی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این ریدینگ ها علاوه بر تقویت مهارت ریدینگ، اطلاعات عمومی شما را نسبت به یک سری افراد مشهور، مکان های معروف و … افزایش می دهد. متن های ریدینگ ها بسیار مفید و کاربردی هستند، چه از نظر تقویت مهارت های مختلف انگلیسی (لغات، اصطلاحات، تلفظ و …) و چه از لحاظ اطلاعات عمومی.

آموزش زبان انگلیسی با ۱۰۰ درس رایگان (صفر تا صد+جزوه)

در این مطلب با کمک ۱۰۰ درس رایگان مشابه متد پیمزلر و رزتا استون، ۱۰۰ درس بسیار رایج زبان انگلیسی را می توانید دانلود نمایید. این دروس شما را از سطح کاملا مبتدی تا سطح متوسط مهارت های شنیداری، مکالمه، خواندن و نوشتن پیش می برند. هم فایل صوتی و هم جزوه های پی دی اف موجود است.

 صد درس رایگان

این صفحه را در مرورگر خود بوکمارک یا ذخیره (bookmark) کنید چون هر چیزی برای یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارید می توانید در همین صفحه دانلود نمایید

سوالات رایج کاربران

اگر هیچ زمینه ای از زبان ندارید حداقل روزانه ۱ تا نهایتا ۴ ساعت تمرین کنید تا در ۴ ماه به سطح متوسط برسید. بدون کلاس

منبع: چرب زبان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.